۱۱ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۴۱

فرماندار کنگان تاکید کرد؛

ساکنان مجاور رودخانه‌ها و سواحل در شهر کنگان مراقب باشند

ساکنان مجاور رودخانه‌ها و سواحل در شهر کنگان مراقب باشند

بوشهر- فرماندار شهرستان کنگان گفت: ساکنان مجاور رودخانه‌ها و سواحل در شهر کنگان آمادگی کاملی برای بارندگی های روز یکشنبه داشته باشند.

احمد غریبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس اعلام هشدارها از سوی هواشناسی روز یکشنبه سامانه بارندگی قدرتمندی وارد منطقه خواهد شد که ممکن است طغیان رودخانه و دریا را در پی داشته باشد، لذا از شهروندان تقاضا می‌شود برای این روز آمادگی داشته باشند.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: ستاد بحران نیز پیش بینی‌های لازم را برای کاهش خسارات انجام داده است و تمامی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها در این خصوص آماده خدمات رسانی خواهند بود.

وی گفت: به دلیل شرایط خاص منطقه خور عبدالسلام و قرار گرفتن در پایین دست شهر کنگان امکان سرریز رودخانه و آب گرفتگی منازل شهروندان در این منطقه بسیار زیاد است و نیاز است شهروندان نسبت به انتقال وسایل مهم و ضروری مانند وسایل برقی، صوتی و تصویری و مواد غذایی تا قبل از یکشنبه اقدام کنند.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها و سایر نهادهای امداد رسان در این زمینه آماده همکاری کامل با مردم هستند.

فرماندار شهرستان کنگان بیان کرد: تا کنون ۱۷ بند آبگیری در بالا دست شهر کنگان ایجاد شده است ولی شدت بارندگی‌ها به قدری است که این آب گیرها جوابگو نخواهد بود.

کد خبر 5389654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha